مدیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر با اشاره به اینکه ۶۰۰ اثر به دبیرخانه اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شده است گفت: در این همایش از ۶۵ اثر برتر تجلیل و به اجلاس سراسری نماز ارسال می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 13 December 2017
حجت الاسلام عباس خشنود ظهر امروز در نشست بررسی برگزاری اجلاس نماز استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برپایی این اجلاس اظهار داشت: نشست‌های هماهنگی برگزاری اجلاس نماز استان بوشهر سبب شد در مدت 4 ماه بیش از 600 اثر با موضوع نماز و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شود.

وی با بیان اینکه از آثار برتر در اجلاس نماز استان بوشهر تجلیل می‌شود تصریح کرد: در این همایش که فردا  در مجتمع فرهنگی 9 دی برگزار می‌شود  صاحبان 65 اثر برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر با بیان اینکه آثار برگزیده  به اجلاس سراسری نماز ارسال می‌شود افزود:  در این اجلاس از دستگاه‌های برتر اجرایی استان بوشهر در امر ترویج فرهنگ فریضه الهی نماز تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اجلاس نماز استان بوشهر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شرکت دارند گفت: در  اجلاس استانی نماز بوشهر، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه،  فعالان فضای مجازی و ارسال کنندگان آثار حضور دارند.

خشنود با قدردانی از اصحاب  رسانه و هنرمندان در عرصه فضاهای معنوی و فریضه الهی تصریح کرد: هنرمندان، اصحاب رسانه و اهل قلم  در فرهنگ سازی فریضه الهی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که در اجلاس نماز استان بوشهر این عزیزان نقش خود را به خوبی ایفاء کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز  با بیان اینکه اقامه نماز از برنامه‌های مهم هر فرد در شبانه‌روز است افزود: همه باید در ترویج فرهنگ نماز خود را سهیم بدانند.

حمیده ماحوزی نقش مهم اقامه نماز در مصون نگه داشتن انسان از آسیب‌های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نماز تنها فریضه‌ای است که می‌تواند اثر گذاری و سازندگی را در انسان داشته باشد و سبب کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در اجلاس نماز استان بوشهر، مهم‌ترین فعالیت کمیته تبلیغات در اجلاس نماز را اطلاع رسانی دانست و افزود: تجلیل از منتخبان دستگاه‌های برتر در زمینه نشر و ترویج فرهنگ اقامه نماز در اجلاس نماز استان بوشهر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار