نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارزش نماز با برنامه‌ریزی پرجاذبه معرفتی به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۵۳۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 12 December 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با اعضای ستاد اجلاس استانی نماز اظهار داشت: دنیا دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است که انسان را در دنیاگرایی گرفتار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نماز باعث نجات انسان از باتلاق دنیاگرایی و ابتذال می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که انسان را به سمت خداگرایی می‌برد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه خداوند مهمترین و کثیرترین عبادت خود را نماز قرار داده است، تصریح کرد: نجات بشریت و تصدی کمال انسان از مهمترین مسئولیت‌های ستاد اقامه نماز است.

وی خواستار دعوت افراد مختلف جامعه به سمت نماز در فضای الهی شد و ادامه داد: ستاد اقامه نماز باید تلاش کند تا ارزش نماز با برنامه‌ریزی پرجاذبه معرفتی به جامعه معرفی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار جلوگیری از آسیب‌هایی که جبهه ضد دین در زمینه نماز ایجاد می‌کند شد و افزود: ستاد اقامه نماز باید در یک فضایی پر از اختیار و آزادی، جامعه و افرادی که شما متکفل کار آنها هستید را به سمت نماز سوق دهد.

وی با اشاره به بهود فضای برگزاری نماز جماعت در مساجد طی سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: با فضای آرمانی هنوز هم فاصله داریم و باید برای اقامه نماز جمعه در مساجد و نمازخانه‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: نباید فقط به بخشنامه‌ها برای برگزاری نماز جماعت در ادارات بسنده شود و باید برنامه‌ریزی و پیگیری ویژه‌ای در این زمینه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار