مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی مددجویان گفت: مهارت‌آموزی براساس نیازهای آینده استان بوشهر ارائه می‌شود و با توجه به رویکرد اشتغال‌زایی مددجویان استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 12 December 2017
احمد لطفی بعدازظهر امروز در نشست با مدیرکل  و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت در فراهم شدن اشتغال جوانان اظهار داشت: از هم اکنون باید بر اساس نیازهای آینده استان  بوشهر برنامه‌ریزی کرد تا زمینه آموزش حرفه‌های مورد نیاز برای اشتغال جوانان فراهم شود.

 وی با تاکید بر شناسایی نیازهای  مهارت‌آموزی برای اشتغال جوانان افزود: نیازهای توسعه‌‌محور استان بوشهر می‌طلبد که از هم اکنون ضمن شناسایی این نیازها، زمینه آموزش این افراد در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم شود تا در آینده با کمبود نیروی کار ماهر برای صنایع استان مواجه نشویم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: کمیته امداد ایجاد مهارت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را به شکل مستمر پیگیری می‌کند و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده پس از انجام آموزش‌های لازم با ارائه تسهیلات ، زمینه جذب آنها برای باز کار را فراهم سازد.

لطفی با بیان اینکه مهارت‌آموزی باید براساس نیازهای آینده استان بوشهر باشد خاطر‌نشان کرد: با توجه به رویکرد این نهاد برای توانمندسازی، به دنبال ایجاد اشتغال برای خانواده‌های مددجویان استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه رابطه مناسبی بین کمیته امداد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر وجود دارد تاکید کرد: بر اساس تفاهم‌نامه موجود، زمینه مهارت‌آموزی این خانواده‌ها با شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: وجود مراکز شبانه‌روزی فنی و حرفه‌ای استان با وجود امکانات مناسب این شرایط را ایجاد می‌کند که از این ظرفیت مناسب برای خدمت بیشتر به مردم با ایجاد حرفه‌آموزی فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار