مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر، ظرفیت گردشگری روستاهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا ۲۰ روستای هدف گردشگری در استان بوشهر شناسایی شد.
کد خبر: ۵۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 12 December 2017
بهرام نکیسا بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری کشور با بیان اینکه این همایش در مدت 2 روز در بوشهر ادامه دارد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش دهیاران روستاهای هدف گردشگری ترویج صنعت توریسم و بهره‌مندی از تجربیان دهیاران مناطق مختلف کشور برای توسعه زیرساخت‌های روستاهای هدف گردشگری است.

وی، ظرفیت روستاهای استان بوشهر در عرصه گردشگری را مهم و توانمند دانست و تصریح کرد: سواحل و منابع طبیعی  از جمله زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای استان بوشهر است که در این راستا کارگاه‌های مختلف آموزشی برای دهیاران برپا شده است.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر، اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق روستایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اجرای طرح‌‌های گردشگری در روستاها نه تنها سبب رونق اقتصادی و اجتماعی می‌شود بلکه زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و بهبود معیشت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها فراهم می‌کند.

نکیسا از توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت جاذبه‌های توریستی روستاهای استان بوشهر زیرساخت‌های این قابلیت‌ها توسعه می‌یابد.

وی، ظرفیت گردشگری روستاهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا 20 روستا هدف گردشگری در استان بوشهر شناسایی شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر مشارکت دهیاران در توسعه زیرساخت‌های گردشگری افزود: از آنجائی که مشاغل فراوانی در عرصه صنعت توریسم نهفته، شایسته است شوراهای اسلامی و دهیاران به زیرساخت‌های گردشگری روستاها توجه جدی کنند.

نکیسا  از شناسایی ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری روستایی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که این قابلیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار