رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز جماعت گفت: برای مشارکت بیشتر صدا و سیما در ترویج فرهنگ دینی، یک‌درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به این مهم اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 12 December 2017
سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر با  نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری این اجلاس در 22 آذر در بوشهر اظهار داشت: سومین اجلاس نماز استان بوشهر در آستانه برگزاری اجلاس سراسری نماز که امسال در هرمزگان برگزار می‌شود مورد توجه ویژه همگان قرار گرفته به‌گونه‌ای که 598 اثر در 10 موضوع به دبیرخانه سومین اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شده است.

وی، با بیان اینکه سومین اجلاس نماز استان بوشهر با عنوان "نماز و فضای مجازی" برگزار می‌شود تصریح کرد: سال گذشته اجلاس استانی نماز با موضوع  « نماز و آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد که در رفع معضلات این بخش نقش مهم و تاثیرگذاری داشت.

رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر با بیان اینکه توجه به فضای مجازی در قشرهای مختلف جامعه از جمله جوانان افزایش یافته است خاطر نشان کرد: برای بهره‌مندی جامعه هدف از آثار و برکات نماز، امسال موضوع این اجلاس «نماز و فضای مجازی» تعیین شده که در عرصه فرهنگ سازی شود.

زرین‌فر از ارائه آثار به سومین اجلاس نماز استان بوشهر خبرداد و گفت: برای اجلاس سراسری نماز 2 هزار اثر ارسال شده و این در حالی است که برای اجلاس نماز استان بوشهر 600 اثر در 10 حوزه ارسال شده است.

وی، با اشاره به تشکیل کمیته‌های پنج‌‌‌گانه اجلاس نماز استان بوشهر افزود: کمیته‌های علمی، فنی، پشتیبانی، فرهنگی و اطلاع رسانی برای هر چه پربارتر شدن اجلاس استانی نماز استان بوشهر فعالیت قابل توجهی داشته باشد.

رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر با اشاره به تجلیل از تهیه کنندگان 65 اثر برگزیده این اجلاس تصریح کرد: در اجلاس نماز استان بوشهر ضمن ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی با موضوع "نماز و فضای مجازی" از فعالان و برترین‌های نماز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقدیر می‌شود.

زرین‌فر با تاکید بر ترویج فرهنگ دینی و نقش رسانه ملی در این عرصه افزود: برای مشارکت بیشتر صدا و سیما در ترویج فرهنگ دینی، یک‌درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به این مهم اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار