سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به نقش کالای قاچاق در نابسامانی اقتصادی گفت: برای تشدید مبارزه با کالاها قاچاق در استان بوشهر، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 12 December 2017
حیدر ساجدی ظهر امروز در افتتاح کارگاه آموزشی کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، یعنی کاهش وابستگی به دیگر کشورها را تا حد ممکن کاهش دهیم و به درجه‌ای از خودکفایی برسیم که در برابر ناملایمات و توطئه‌های دشمنان در امان باشیم.

وی، با اشاره به اینکه یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدات داخلی است افزود: باید در این راستا علاوه بر مبارزه با کالای قاچاق مانع ورود کالای مشابه به کشور شویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی خاطر نشان کرد: اگر مانع ورود کالای قاچاق و کالاهای مشابه تولید داخلی به کشور نشویم تولید کنندگان قادر به رقابت نمی‌شوند و سبب ضرر و زیان به اقتصاد جامعه و تعطیلی کارگاه‌های تولیدی می‌شود و در نتیجه افراد شاغل در آن بیکار می‌شوند.

ساجدی، با بیان اینکه کالای قاچاق ضرر جبران ناپذیری به حوزه سلامت جامعه وارد می‌کند بیان کرد: کالای قاچاق علاوه بر ضربه به تولیدات داخلی از آنجا که هیچگونه نظارت بهداشتی و قرنطینه‌ای بر آن اعمال نمی‌شود علاوه بر احتمال ورود کالای ممنوعه، تهدید جدی برای سلامت جامعه است.

وی، با اشاره به نقش کالای قاچاق در نابسامانی اقتصادی گفت: برای تشدید مبارزه با کالاها قاچاق در استان بوشهر، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌شود.

سرپرست  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با برگزاری اینگونه کارگاه‌های آموزشی شاهد ارتقاء علمی کارشناسان و هماهنگی بهتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه مبارزه با قاچاق خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار