امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر می‌شود، گفت: آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است.
کد خبر: ۵۳۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 09 December 2017
حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشور های اسلامی، اظهار داشت: قانون مسئله اعلام بیت‌المقدس شرقی به عنوان پایتخت اسرائیل مصوبه ۱۹۹۵ کنگره آمریکا بوده است.

وی با اشاره به امضاء این مصوبه توسط ترامپ، افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که پس از ۲۲ سال این مصوبه توسط رئیس جمهوری کنونی آمریکا صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا در راستای سرپوشی شکست‌های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت انجام شده است.

جمالی با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه زمین‌گیر شده و حرف او در خاورمیانه به رسمیت شناخته نمی‌شود، تصریح کرد: آنها سوریه‌ای می‌خواستند که حامی جبهه مقاومت نباشد اما بر خلاف میل آنها امروز سوریه و جبهه مقاومتی، مقاوم‌تر داریم.

وی بیان کرد: آنها عراقی ابزار دست عربستان، لبنانی آشوب زده، یمنی تسلیم شده می‌خواستند اما برخلاف این خواسته‌ها امروز صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر گفت: امروز آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است و به ناچار خواسته خود را به این شکل اعلام می‌کند.

جمالی با عنوان اینکه امروز هیچ یک از کشورهای همسو با آنها در کنار این اقدام آنها نبوده است خاطرنشان کرد: با استقرار سفارت آمریکا و جابجایی پایتخت اسرائیل می‌خواهند به فلسطینی‌ها فشار وارد کنند و حمایت اسرائیل را برای انتخابات آینده آمریکا داشته باشد.

وی عنوان کرد: برخلاف نظر آنها پیروزی فلسطین نزدیک است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر بیان کرد: این اقدام نه تنها موجب تقابل بین مسلمانان نمی‌شود بلکه رویارویی بین جهان و آمریکا خواهد شد.  

جمالی بیان کرد: این اقدام نشان داد که صلح و سازش نتیجه‌ای جز ذلت ندارد و ما این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار