استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری و جهانی را دارد و از برگزاری مسابقات استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 05 December 2017
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست با روسای فدراسیون‌های شطرنج، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و تنیس روی میز اظهار داشت: در استان بوشهر استعدادها و ظرفیت‌های بزرگی در عرصه ورزشی وجود دارد.

وی ادامه داد: حمایت از ورزشکاران را به صورت ویژه در دستور کار داریم و برای گسترش ورزش در نقاط مختلف استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان نام برد و افزود: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در سطح استان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی اجرا شده و چند پروژه مهم نیز در دستور کار است.

وی به وضعیت مناسب آب و هوایی استان بوشهر در نیمه دوم سال اشاره کرد و ادامه داد: در این فصل استان بوشهر دارای شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری، برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و جهانی است.

گراوند ادامه داد: در استان بوشهر برای برگزاری ورزش‌های آبی و ساحلی ظرفیت خوبی ایجاد شده است و سال گذشته استان بوشهر میزبان مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مطرح جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های پارس جنوبی جم، ایرانجوان بوشهر، و شاهین از ظرفیت‌های مهم فوتبال استان هستند که دارای هواداران بسیاری در سطح استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار