فرماندار جم با تاکید بر تکمیل جاده جم به پالایشگاه گاز این شهرستان گفت: وزارت نفت در اجرای طرح‌های راهسازی مشارکت می‌‌کند و تکمیل و ایمن سازی محور جم به پالایشگاه گاز در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 05 December 2017
فتح‌الله نوروزی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم  با تاکید بر توجه به طرح های راهسازی در محورهای مختلف شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم به سبب شرایط جغرافیایی خاص نیازمند توجه ویژه در حوزه راه‌هاست.

وی، با بیان اینکه جم با ارتفاع 700 متری از سطح دریا و محصور شدن در میان رشته کوه‌های زاگرس جنوبی نیازمند نگاه ویژه در حوزه احداث و نگهداری راهداری است خاطر نشان کرد: بخش زیادی از راه‌های مواصلاتی شهرستان جم در مسیرهای کوهستانی واقع است و در فصل زمستان و بارندگی خسارات جدی به راه‌ها وارد می شود.

نوروزی تقویت بدنه فنی و کارشناسی اداره راهداری جم را از اولویت های مهم برشمرد و تاکید کرد: شرایط شهرستان جم ایجاب می‌کند اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم هم در بحث امکانات راهداری و هم نیروی انسانی تقویت شود.

فرماندار جم با اشاره به اینکه در شهرستان جم بیش از 330 کیلومتر جاده و راه وجود دارد تصریح کرد: 25 کیلومتر  از محورهای شهرستان جم بزرگراهی، 160 کیلومتر راه روستایی و 123 کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی است.

نوروزی با تاکید بر تکمیل جاده جم به پالایشگاه گاز این شهرستان افزود: تکمیل و ایمن سازی محور جم به پالایشگاه گاز در اولویت قرار دارد که این مهم با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌‌شود.

فرماندار جم ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش‌های یک‌ساله سرپرست سابق اداره راهداری جم اظهار امیدواری کرد رئیس جدید بتواند گام‌های موثری در راستای خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایت‌مندی‌ها بردارد.

وی با تاکید بر همراهی و حمایت از رئیس جدید اداره راه جم در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم، خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری با مجموعه مدیریتی شهرستان از پیش نیازهای موفقیت است و قطعا در مسیر توسعه و رفع مشکلات همراه و همگام مجموعه راهداری خواهیم بود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات احمد احمدی سرپرست راهداری جم، سامان قلی‌پور به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار