استاندار بوشهربا اشاره به ایجاد زیرساخت‌‌های ورزشی در استان گفت: آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی کشوری، برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و جهانی در بوشهر وجود دارد.
کد خبر: ۵۳۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 05 December 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز  در نشست با روسای فدراسیون‌های شطرنج ، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و تنیس روی میز با اشاره به وجود زیرساخت‌های  لازم ورزشی در استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب استان بوشهر در نیمه دوم سال این استان آمادگی مسابقات کشوری ، برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و جهانی را دارا  می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در ورزش‌های آبی و ساحلی تصریح کرد: در سال گذشته در کمترین زمان ممکن  با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مسابقات بین المللی فوتبال پرشین کاپ با بهترین زمین ساحلی استاندارد جهانی در بوشهر برگزار شد.

وی از ایجاد زیرساخت‌‌های ورزشی در استان بوشهر خبرداد و گفت:  آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی کشوری، برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و جهانی در بوشهر وجود دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های توانمند در رشته فوتبال استان بوشهر بیان کرد:تیم‌های پارس جنوبی جم، ایرانجوان بوشهر، و شاهین بعنوان سرمایه فوتبال استان و کشور مطرح هستند و این ظرفیت نیز در این رشته‌ها وجود دارد.

گراوند تصریح کرد:با مدیریت در حوزه ورزش  می توانیم بهترین رویداهای رشته‌های مختلف فدراسیون در استان بوشهر را فراهم کنیم.

 در این نشست مقرر شد با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با هیئت‌های ورزشی استان و فدراسیون‌ها شرایط میزبانی مسابقات کشوری، و بین المللی فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار