مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت:۲.۵ میلیون تن کالای غیرنفتی شامل محصولات تولیدی منطقه پارس جنوبی از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه صادر شد.
کد خبر: ۵۳۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 04 December 2017
احمد پورحیدر ظرفیت منطقه صنعتی و تولیدی پارس جنوبی  در حوزه تولید، اشتغال و صادرات  را مورد اشاره قرار داد و  اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه پارس جنوبی  عملیاتی شده که توسعه صادرات غیرنفتی از آن جمله است.

وی از افزایش 18 درصدی صدور کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبرداد و خاطرنشان کرد: صادرات کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ماه گذشته 18 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به اینکه در آبان ماه امسال 2میلیون و 520 هزار تن کالای غیرنفتی از پارس جنوبی صادر شده تصریح کرد: محموله صادراتی شامل محصولات تولیدی منطقه پارس جنوبی به ارزش یک میلیارد و  98 میلیون دلار است که از گمرک این منطقه ویژه صادر شده است.

وی بیان کرد: این کالاها به کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، هند،اندونزی،ترکیه،مصر،امارات متحده عربی و کویت صادر شد.

پورحیدر با اشاره به صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی گفت: در ماه گذشته یک میلیون تن میعانات گازی به ارزش 504 میلیون دلار از گمرک پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار