سرمربی مس رفسنجان گفت: در نیم فصل تیم مس رفسنجان تقویت می‌شود و این در حالی است که به دنبال تک رقمی کردن رتبه خود در لیگ جدول دسته یک در پایان فصل هستیم.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 04 December 2017
محمدمهدی امیرپناهی شامگاه یکشنبه پس از باخت تیم مس رفسنجان در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر عدم تمرکز بازیکنان در ضربات آخر را عامل شکست این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر در این بازی از موقعیت‌های بدست آمده استفاده می‌کردیم نتیجه چیز دیگری بود.      

وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان بازی جالبی به نمایش گذاشت افزود:  بازیکنان ایرانجوان بوشهر در این دیدار یکی از بازی خوبشان را به نمایش گذاشتند و تیم مس رفسنجان اسیر بازی هجومی این تیم شد.                                                    

سرمربی مس رفسنجان  با انتقاد از شرایط داوری این دیدار بیان کرد: شرایط داوری در این دیدار مطلوب نبود قبل گل ایرانجوان بازیکن حریف در شرایط آفساید قرار داشت ضمن اینکه یک پنالتی مسلم برای تیم مس گرفته نشد.                    

امیرپناهی از تقویت تیم مس رفسنجان خبرداد و گفت:در نیم فصل تیم مس رفسنجان تقویت می‌شود و این در حالی است که به دنبال تک رقمی کردن رتبه خود در لیگ جدول دسته یک در پایان فصل هستیم.

مس رفسنجان در برابر ایرانجوان بوشهر 2 بر یک باخت و ایرانجوان با این برد 18 امتیازی شد و به رده دوازدهم رسید و تیم مس رفسنجان نیز با همین امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار