معاون سوادآموزی استان بوشهر خبر داد
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هدف ارتقا سطح توانمندی سوادآموزان دوره انتقال، مسابقه ملی انشاء‌نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری در استان بوشهر اجرا می شود.
کد خبر: ۵۳۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 December 2017
فارس:غلامرضا دانش‌فر اظهار داشت: در سال های گذشته از سوی سوادآموزان استقبال خوبی از مسابقه انشاء‌نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری انجام شده است.

 وی افزود: هم‌زمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز مسابقه ملی انشاء‌نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری از یکم تا هفتم دی‌ماه در بین سوادآموزان دوره انتقال و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر اختیاری‌بودن انتخاب موضوع مسابقه ملی انشاءنویسی تصریح کرد: خاطره و تجربه خود درباره احترام و تحمل دیگران، چگونگی رواج فرهنگ احترام به دیگران، چگونگی تربیت فرزندان با اخلاق و صبور و راه‌های بالابردن سطح تحمل خود در برابر دیگران در خانواده، مدرسه و جامعه از جمله مهمترین موضوعات این مسابقه خواهد بود.

وی بیان کرد: تقویت روحیه مشارکت‌جویی در بین سواد‌آموزان و خانواده‌های آنها، بهبود رفتار و اخلاق سازنده سوادآموزان برای ارتباط موثرتر دیگر افراد جامعه، مشارکت فعال‌تر در عرصه‌های اجتماعی و ارتقا سطح آگاهی سوادآموزان نسبت به ترویج رفتارهای مثبت بین اعضا خانواده از دیگر اهداف این مسابقه ملی خواهد بود.

دانش‌فر گفت: علاوه بر انتخاب و تقدیر از 10 نفر از برترین‌های استان، 2 درصد از نفرات برتر هم برای انتخاب نفرات برتر ملی به مرحله  کشوری اعزام می‌شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تأکید افزود: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله تبلیغات رسانه‌ای، تریبون‌های ائمه‌جمعه و جماعات و مشارکت و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجتماهی، فرهنگی و آموزشی شاهد برگزاری مسابقه‌ای باشکوه در این استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار