رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: نمایشگاه بوشهر می تواند موجب افزایش رونق اقتصادی استان بوشهر شود و افزایش صادرات از این استان را ایجاد کند.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 03 December 2017
به نقل از روابط عمومی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر؛ خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه بازدید از سابت نمایشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: کلنگ این نمایشگاه 17 سال پیش زده شد و خوشحال هستیم که امروز حداقل 9000 هزار متر فضای نمایشگاهی فراهم شده و می تواند در توسعه استان بسیار موثر باشد.


وی افزود: این نمایشگاه به دلیل اینکه در فضای باز  قرار گرفته است و در فاصله مناسبی از شهر قرار دارد، امکان توسعه و گسترش بیشتر را دارد و می تواند قطب توسعه استان نیز باشد.

خسرو تاج خاطر نشان کرد: استان بوشهر پتانسیل بسیار بالایی در صادرات  دارد. به عنوان مثال در صورت  شکل گیری صنایع پایین دستی در صنعت پتروشیمی کشورصنایع پایین دستی همین استان به چند نمایشگاه نیاز خواهد داشت. به همین دلیل آینده بسیار خوبی را برای این نمایشگاه پیش بینی می کنم.

رئیس سازمان توسعه تجارت  بیان داشت: در خصوص صنعت نمایشگاه به طور کلی نیز علیرغم تمام دانش و رشدی که در بازاریابی در فضای مجازی ایجاد شده به دلیل ارتباط رودرروی خریدار و فروشنده در نمایشگاه و ایجاد اعتماد بین طرفین، نمایشگاه ها همچنان یکی از مهمترین راه های تجارت است و علیرغم همه رشد و توسعه در تجارت الکترونیک در دنیا از اهمیت نمایشگاه کاسته نشده است چرا که نمایشگاه می تواند ایجاد اعتماد کند و اعتماد هم از پایه های اساسی معاملات است که در صورت فقدان آن قراردادی منعقد نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار