امام جمعه موقت دیر گفت: آمارهای مسئولان واقعی و متناسب با شرایط زندگی مردم باشد.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 02 December 2017
حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: سیره و روش پیامبر اسلام بر وحدت و تلاش برای همگرایی امت اسلام بوده است.

وی بیان کرد: امروز جهان تشنه آموزه های حضرت محمد(ص) و شریعت ناب محمدی و سیره و منطق و اخلاق و عدالت نبوی است.

امام جمعه موقت بندر دیر افزود: امروز شیعه و سنی باید با وحدت و یک‌صدا در مقابل دشمن مشترک خود یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل بایستند.

بحرانی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت از زبان رئیس جمهور عنوان کرد: آمار دادن برای شفاف سازی و امیدوار کردن مردم خوب است اما این آمارها باید با زندگی مردم تناسب داشته باشد چرا که مشکلات مردم فراوان است.

نمایندگان دنبال مسائل کلیدی باشند

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بجای پرداختن به حواشی مسائل کلیدی کشور را دنبال کنند و آنها را اولویت بندی کنند و مواضع مردم را صریح بیان کنند و در مقابل دشمنان نیز روحیه انقلابی داشته باشند.

خطیب جمعه دیر  با بیان اینکه برداشت غربی ها از واژه تروریسم با  ما فرق دارد، گفت: مجلس باید در مقابل لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم بسیار هوشمندانه عمل کند و نشود ما با دست خودمان کاری کنیم که دشمن نکرده است.

بحرانی ادامه داد: متأسفانه برخی این روزها در سایت‌ها از مذاکره درباره مسائل موشکی و دفاعی صحبت می‌کنند که باید بدانند موضع نظام و رهبری و مردم در این رابطه شفاف است و توان موشکی ما خط قرمز ماست.

۱۳ آذر روز شهرستان دیر

وی با اشاره به روز شهرستان دیر تصریح کرد: سیزدهم آذرماه یاد آور حماسه آفرینی مردم شهرستان دیر و شرکت در راهپیمایی صد رژیم ستم شاهی است که در این روز شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالبیپور را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه موقت دیر درباره روز دانشجو اظهار کرد: در این روز دانشجویان ما به میدان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند  و امروز نیز دانشجویان همچون شهدای ۱۶ آذر در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و در صحنه باشند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جسمانی رهبری شیعیان بحرین یاد آور شد: رژیم خبیث آل حلیفه اجازه درمان و انتقال شیخ عیسی قاسم به بیمارستان را هم نمی دهد که نشان از اوج سنگ دلی این رژیم فاسق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار