مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در روستاها در اولویت است که در این راستا آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها تقویت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 02 December 2017
رسول سراییان امشب در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با بیان اینکه ایجاد شبکه فیبرنوری از اولویت برنامه‌های شرکت مخابرات است اظهار داشت: استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها در عرصه شبکه فیبرنوری پیشتاز است که آمادگی لازم برای سرویس‌های جدید مخابراتی فراهم کرده است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات تلفن ثابت در روستاها بیان کرد: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی که از عسلویه تا دیر بررسی شد مشکلات تلفن همراه روستاهای استان بوشهر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در روستاها در اولویت است که در این راستا آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها تقویت می‌شود.

سراییان با بیان اینکه شبکه فیبرنوری در استان بوشهر زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده است تاکید کرد: با بررسی‌های انجام شده سرعت اینترنت در استان بوشهر مطلوب است و نقاط ضعف این عرصه که نشان از مطالبات مردم است برطرف می‌شود.

وی، با اشاره به تامین اعتبارات برای ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در شهرها و روستاها تصریح کرد: در این عرصه اعتبارات در دو بخش تعریف شده که بخشی در اختیار دولت است و بخشی هم شرکت مخابرات تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: امید می‌رود  با تخصیص اعتبارات لازم و حل مشکلات و تامین مطالبات مردم، در سفر بعدی شاهد رفع مشکلات مخابراتی این شهرستان‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار