استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های نوین آبیاری در اولویت برنامه‌های بوشهر است که در این راستا اعتبارات آبیاری قطره‌ای این استان از ۲۷ میلیارد تومان به ۷۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۳۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 02 December 2017
عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر بر ضرورت  تعامل و همکاری مسئولان استان با اصحاب رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: بخشی از این ارتباط به همکاری رسانه و بخشی هم به مسئولان بر می‌گردد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به قانون‌مداری در همه سطوح جامعه بیان کرد: قانون‌مداری سرلوحه تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها  است و اساسی‌ترین مطلب که در اولویت برنامه‌ها قرار دارد عملیاتی شدن اقتصادی مقاومتی و توسعه زیرساخت‌های آن در استان بوشهر است.

وی، با اشاره به توسعه زیرساخت‌های راههای شریانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اجرای طرح‌های راهسازی در مسیر توسعه و پیشرفت استان بوشهر، این مهم مورد توجه قرار دارد به‌گونه‌ای که در محور بوشهر به شیراز،  در اجرای طرح بزرگراهی آن، باقیمانده این پروژه در مسیر دالکی به کنارتخته تا قبل از پایان سال اسنادمناقصه آن آماده می‌شود.

گراوند با تاکید بر اجرایی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز افزود: انتظارات و مطالبات مردم در زمینه پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز به مرکز کشور منعکس شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از راههای حل مشکلات کم‌آبی و بهبود تولید با کیفیت محصولات کشاورزی اجرای طرح‌های نوین آبیاری است تاکید کرد: در این راستا اعتبارات آبیاری قطره‌ای این استان از 27 میلیارد تومان به 77 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی، به برنامه‌های حوزه گردشگری پرداخت و با اشاره به ظرفیت مهم استان بوشهر در این حوزه بیان کرد: استان بوشهر در عرصه گردشگری دارای ظرفیت مطلوبی به ویژه در حوزه دریا و ساحل است که باید بسترسازی شود.

گراوند با تاکید بر اجرای طرح‌های شبکه فاضلاب در استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات استان بوشهر تامین آب آشامیدنی و اجرای شبکه فاضلاب به ویژه در شهر بوشهر و شهرها و روستاهای ساحلی استان است که این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه از همکاری اصحاب رسانه استقبال می‌‌شود افزود: در حوزه‌های کارشناسی اگر اصحاب رسانه نظراتی ارائه دهند استقبال می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه رویه عدم شکایت از رسانه‌ها ادامه می‌یابد تاکید کرد: از نقد و انتقادات منصفانه استقبال می‌شود و انتظار می‌رود نوشته‌ها و مطالب، آلوده به مسائل شخصی و فردی نشود تا قداست قلم حفظ شود.

گراوند، اصحاب رسانه را چشم بینای جامعه دانست و تصریح کرد: مطبوعات ضمن اینکه چشم بینای جامعه هستند از انحرافات جلوگیری می‌کنند و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر استمرار نشست با اصحاب رسانه استان تصریح کرد: نشست‌های فصلی با اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات و روابط عمومی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار