فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رسانه بسیجی در جنگ رسانه‌ای امپریالیسم پیروز است.
کد خبر: ۵۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 29 November 2017
سردار علی رزمجو بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیران صدا و سیمای استان بوشهر اظهار داشت: جهان استکبار از شیوه‌های مختلفی برای مقابله با دیگر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی استفاده می‌کند.

وی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را یکی از ابزارهای مهم استکبار برای تحت فشار دادن کشورها عنوان کرد و ادامه داد: در مقابل این تهاجم فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های مناسب دفاع مناسبی داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به نقش و تاثیرگذاری تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: رسانه بسیجی در جنگ رسانه‌ای امپریالیسم پیروز است.

وی از توسعه همکاری‌های مشترک سپاه و صدا و سیما خبر داد و بیان کرد: روابط کاری سپاه با صدا و سیما در بخش‌های مختلف در حال افزایش است و شاهد مشارکت و همکاری‌های گسترده‌ای هستیم.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حوزه تولیدات رسانه‌ای فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و شاهد افزایش تولیدات آن هستیم.

سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز اظهار داشت: در زمینه فرهنگ بسیج و برنامه‌های هفته بسیج  دو هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه تولید و پخش شد که هزار و ۱۰۰ دقیقه در رادیو و هزار و ۱۵۰ دقیقه در تلویزیون و ۳۵۰ دقیقه در حوزه خبر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار