استاندار بوشهر گفت: بازار قطر فرصت خوبی برای کالاهای استان بوشهر است و باید از این فرصت مناسب به خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۳۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 29 November 2017
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تولید  و بهبود وضعیت اشتغال یک اولویت بسیار مهم است که باید با جدیت دنبال شود.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای توسعه اشتغال و حمایت از بخش تولید شد و اضافه کرد: باید از طرح‌های اشتغال‌زایی به صورت ویژه حمایت شود و کم‌کاری در این زمینه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه نهادها باید آستین همت را برای توسعه اشتغال بالا بزنند، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مناسب برای ایجاد اشتغال یک امر ضروری است و بانک‌ها در زمینه پرداخت این اعتبارات نقش و وظیفه مهمی دارند.

وی یکی از چالش‌های پیش روی اشتغال را نداشتن مهارت مناسب در بین جوانان جویای کار عنوان کرد و افزود: با توسعه بخش فنی و حرفه‌ای زمینه برای بهبود وضعیت مهارت جوانان فراهم شده است و باید مهارت‌آموزی به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

گراوند خواستار نهادینه‌شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در بین جوانان و جویندگان کار شد و بیان کرد: خانواده‌ها نیز باید در این راستا همکاری و مشارکت لازم را برای توانمندسازی و ماهر شدن جوانان خود داشته باشند.

وی صادرات به کشور قطر را به عنوان اولویت مهم در استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: بازار قطر فرصت خوبی برای کالاهای استان بوشهر است و باید از فرصت مناسب آن به خوبی استفاده کرد.

استاندار بوشهر خواستار رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی در سطح استان شد و ادامه داد: باید واحدهای تولیدی نیمه‌تمام با پیشرفت مناسب تکمیل شوند و حمایت ویژه از آنان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار