استاندار بوشهر با تاکید بر توجه مهارت‌آموزی در حوزه‌های اشتغال‌زایی گفت: باید فرهنگ مهارت‌آموزی در بین جوانان و جویندگان کار نهادینه شود و خانواده‌ها باید این مهم را در سرلوحه خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۳۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 29 November 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر فعالیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: ایجاد اشتغال در اولویت برنامه‌های امسال استان بوشهر است که در این راستا بالا زدن آستین همت برای حمایت از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مورد تاکید است.

وی، با بیان اینکه بانک‌ها تاکنون اعتبارات و تسهیلات قابل توجهی در حوزه اشتغال پرداخت کرده‌اند تاکید کرد: باید در پرداخت تسهیلات به سمتی حرکت کنیم که اشتغال پایدار ایجاد شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه مهارت‌آموزی در حوزه‌های اشتغال‌زایی تصریح کرد: باید فرهنگ مهارت‌آموزی در بین جوانان و جویندگان کار نهادینه شود و خانواده‌ها باید این مهم را در سرلوحه خود قرار دهند.

گراوند با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به حوزه کارآفرینی افزود: برای فراهم شدن کسب و کار در عرصه کارآفرینی باید بانک‌ها به یاری آنان بشتابند.

وی،توسعه صادرات را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر دانست و با تاکید بر استفاده از فرصت صادرات به کشور قطر بیان کرد: صادرات به قطر برای استان بوشهر یک فرصت است که باید از بازار تجاری فراهم شده استفاده مطلوب شود.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه تسهیلات بانکی باید بر اساس ظرفیت‌های ایجاد  شده پرداخت شود گفت: پرداخت تسهیلات نباید منجر به ایجاد مشکلات برای این حوزه شود بلکه باید زمینه حل مشکلات آنان را فراهم کند.

گراوند با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تمام خاطر نشان کرد: واحدهایی که دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی هستند باید با کمک بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آنها آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار