مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با اشاره به پایان تعمیرات اساسی این پالایشگاه با توان متخصصان داخلی گفت: راه‌اندازی زودتر از موعد پالایشگاه فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی سبب تولید ۴۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی و ۳۷ هزار بشکه میعانات گازی شد.
کد خبر: ۵۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 29 November 2017
ایرج خرمدل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه از خلاقیت متخصصان مجتمع گازی پارس جنوبی خبرداد و  اظهار داشت:  خلاقیت متخصصان داخلی این مجتمع گازی سبب شده، مراحل طراحی، تجهیز، نصب و راه‌اندازی در مجتمع گازی پارس جنوبی بومی سازی شود این مهم نشان از توانمندی و خلاقیت آنان است.

وی از پایان تعمیرات پالایشگاه‌‌های دو فاز 9 و 10 پارس جنوبی خبرداد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه مصوب، بازه زمانی 12 شهریور تا 2 مهر برای تعمیرات فاز 9 در نظر گرفته شده بود که این تعمیرات 3 روز زودتر به پایان رسید.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع  پارس جنوبی، با اشاره به کاهش زمان تعمیرات پالایشگاه گاز فاز 10 پارس جنوبی تصریح کرد:  برای فاز 10 بازه 27 شهریور تا 7 مهر برای تعمیرات پیش‌بینی شده بود که این تعمیرات نیز 2 روز زودتر خاتمه یافت.

خرمدل مهم‌ترین هدف از تعمیرات اساسی پالایشگاه را استمرار تولید و آمادگی کامل پالایشگاه در زمستان عنوان کرد و گفت:کاهش زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم یکی از موفق‌ترین  برنامه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی قلمداد می‌‌شود چراکه با کاهش زمان تعمیرات علاوه بر افزایش تولید سبب درآمدزایی برای کشور شده است.

وی،  با اشاره به پایان تعمیرات اساسی این پالایشگاه با توان متخصصان داخلی افزود: راه‌اندازی زودتر از موعد پالایشگاه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی سبب تولید 45 میلیون متر مکعب گاز طبیعی و 37 هزار بشکه میعانات گازی شد.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع  پارس جنوبی از افزایش درآمدهای حاصل از تولیدات در پالایشگاه گاز پنجم پارس جنوبی خبرداد و افزود:کاهش بازه زمانی تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی سبب افزایش درآمد 42 میلیارد تومانی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی شد.

خرمدل بیان کرد:  این تنها سود ناشی از کاهش بازه زمان تعمیرات است و در کنار این افزایش برداشت از مخزن مشترک نیز ارزش فراوانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار