کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به تدریج سامانه بارشی از استان بوشهر خارج می‌شود و شاهد افزایش سرعت باد در استان هستیم.
کد خبر: ۵۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 28 November 2017
پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت صبح امروز تحت تأثیر امواج ناپایدار کم دامنه، در برخی نقاط شمالی استان رگبار پراکنده و ملایم باران به همراه رعد و برق گزارش شد.

وی اضافه کرد: مجموع بارندگی ایستگاه‌های سینوپتیک هواشناسی استان از سامانه اخیر تاکنون در بندر دیلم ۷.۲ میلیمتر، بندر گناوه ۵.۸ میلیمتر و جزیره خارگ ۳.۵ است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان ادامه دارد.

وی گفت: به تدریج از تراکم ابرها کاسته شده و بر سرعت وزش باد شمال غربی به‌ویژه بر روی دریا افزوده خواهد شد که در پی آن ارتفاع موج دریا نیز افزایش خواهد یافت.

مساعدی بیان کرد: وزش باد و تلاطم دریا به تناوب تا روز جمعه ادامه دارد.

وی افزود: جهت باد غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در هنگام وقوع تندباد در مناطق شمالی و مرکزی استان گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار