رئیس شورای شهر خارگ گفت: توسعه پایدار خارگ نیازمند وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۵۲۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 26 November 2017
مهدی باقری  اظهار داشت: پس از گذشت ١٠٠ روز از شروع دوره جدید شورا در زمینه رفع مشکلات موجود هماهنگی ها و اقدامات مناسبی انجام گرفته است که بایستی این روند با شتاب بیشتری پیش رود.

وی گفت: در حوزه مدیریت شهری در خصوص اخذ عوارضات درآمدی، تکمیل  پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، بهبود خدمات شهری، ساماندهی بازارچه‌ها، تکریم ارباب رجوع، افزایش اعتبارات استانی، بهبود ناوگان و ماشین آلات شهرداری و ...برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

باقری افزود: در طول این مدت در خصوص استقرار آبفا با پیگیری و همراهی نماینده مجلس در حوزه وزارت نیرو جلسه‌ای را داشتیم که در ادامه و در راستای رفع مشکلات سرراه در نیمه اول همین ماه با عنایت و پیگیری ویژه نماینده مجلس دومین جلسه در خارگ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر موضوعات مهم مدیریت شهری طرح جامع شهر خارگ است که این طرح که از سال ٨٣ بلاتکلیف بوده و با همت مدیریت ارشد استان، شهرداری و شورای شهر روند تصویب این طرح در حال انجام است و انشاءالله سومین جلسه کمیته فنی در شورای عالی معماری طی این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر خارگ بیان کرد: در فاصله این جلسات، بازدید میدانی برخی از اعضای کمیته در خارگ انجام شده و در استان جلسات کارشناسی متعددی برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار