مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به اجرای شبکه فیبرنوری در استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح فیبر نوری FTTH در شهرستان جم به زودی پیمانکار انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 26 November 2017
حمید رضا بحرانی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم با بیان اینکه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر میزان تماس از آنتن‌های مخابراتی در جم چند برابر می‌شود اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رفع مشکل اندیشیده شده و آنتن‌های محدوده ورزشگاه تختی جم تقویت می‌شود.

وی رفع مشکلات مخابراتی روستاها را خارج از توان مخابرات دانست و خاطر نشان کرد: تبدیل تلفن‌های جی. اس. ام روستایی به کابلی از حوزه اختیارات مخابرات خارج است و در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات قرار دارد.

مدیر عامل مخابرات استان بوشهر از راه اندازی ارتباط رادیویی پشتیبان در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: در صورت ایجاد مشکل در فیبر نوری، ارتباطات تلفنی شهرستان جم قطع نمی‌شود.

بحرانی به اجرای پروژه "FTTH" در شهر جم اشاره کرد و گفت: مراحل نهایی پروژه در حال انجام است و به زودی پیمانکار انتخاب می‌شود.

مدیر عامل مخابرات گفت: این پروژه فقط در چند شهر کلان کشور انجام شده و با اجرای آن در جم فیبر نوری به در تمام منازل می‌رسد

فرماندار جم با تاکید بر توجه به زیرساخت مخابراتی در شهرستان جم اظهار کرد: زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان جم به خصوص در حوزه‌های روستایی ضعیف است و باید این زیر ساخت‌ها تقویت شود.

فتح الله نوروزی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب رئیس مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه تلفن ثابت در شهر جم و توسعه اینترنت در شهرها و روستاها انجام شده اما هنوز در عرصه آنتن دهی همراه اول و تلفن ثابت در روستاها با مشکلات جدی مواجه هستیم.

نوروزی با اشاره به قطع ارتباطات شهرستان جم در بارندگی‌های سال گذشته تاکید کرد: فیبر نوری شهرستان جم که در محور سیراف به جم و خارج از محدوده شهرستان قرار دارد به شدت آسیب پذیر است و بارندگی شدید می‌تواند منجر به قطعی آن شود که لازم است تدابیر پشتیبان برای خدمات دهی به مردم اتخاذ شود.

وی، با اشاره به ایجاد اختلال در ارتباطات تلفن‌های همراه هنگام برگزاری بازی‌های لیگ برتر، خواهان رفع مشکل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار