سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس کوتاه نخواهد آمد و برای دستیابی به پیروزی تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 25 November 2017
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه‌ای رقم خورده که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم. ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم.

وی افزود: امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذتبخش است، اما نباید به بازیکنان‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به قرار گرفتنش مقابل پرسپولیس که سال‌ها در آن بازی کرده است، خاطرنشان کرد: من بارها گفتم، قلباً پرسپولیسی هستم. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.

تارتار در مورد غایبان پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: محروم نداریم، اما احتمالاً امید سینک تنها مصدومان برای بازی فرداست. علی دشتی به جمع‌مان اضافه شده است، اما در مورد سینگ تصمیم می‌گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار