معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت سد محکمی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است گفت: فرهنگ و تفکری بسیجی سبب نابودی داعش و شکست آمریکا در منطقه شد.
کد خبر: ۵۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 25 November 2017
محمد رضایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر آبپخش دشتستان با تبریک هفته بسیج و برچیده‌شدن بساط شجره خبیثه داعش اظهار داشت: امروز تحولاتی که در منطقه خاورمیانه شاهد هستیم اهمیت بسیج و روحیه بسیجی را در جامعه بیشتر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی ما امروز الگوی بسیج مردمی در جهان اسلام شده است، افزود: قدرت نفوذ بسیج به گونه‌ای است که در بیرون از مرزها تأثیرگذار است.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: نابودی گروه تروریستی داعش که حاصل سرمایه‌گذاری 20 ساله آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود و برخی کشورهای مرتجع عربی بود با ایستادگی و تقویت جبهه مقاومت بوجود آمد.

رضایی با بیان اینکه جبهه مقاومت سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی است گفت: فرهنگ و تفکری بسیجی سبب نابودی داعش و شکست آمریکا در منطقه شد.

وی جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی را اهداف دشمنان دانست و تاکید کرد: آمریکای جنایتکار به‌دنبال سمت و سو دادن منطقه به مسیری است که جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد اما به‌کوری چشم آن‌ها شاهد اعتلای هر‌چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار