فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۹۳ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر در نقاط مختلف این استان اجرا شده است.
کد خبر: ۵۲۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 25 November 2017
سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم نیروی مقاومت بسج در همه عرصه‌ها پرداخت و اظهار داشت: بسیج با دانش و آگاهی لازم دینی، انسانی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دشمن شناسی و زمان شناسی خودش را به ایمان و اطلاعات روز مسلح کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش بسیج در حفظ ارزش‌های اسلامی و الهی گفت: نقش  بسیجی از آن جهت در حفظ ارزش‌های الهی مهم است که منشا رویش و آرایش ارزش‌های الهی است.

وی، با بیان اینکه بسیجیان تشنه ارزش‌های الهی هستند افزود: بسیج دنبال علومی است که جهت بخش ارزش‌های الهی باشد.

رزمجو با اشاره به تشکیل بسیج اقشار 20گانه در سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اقشار بسیج 20گانه را تشکیل داده که همه اقشار مردم جامعه در آن فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بسیج سازندگی را یکی از  سازمان‌های زیر مجموعه سپاه دانست و تصریح کرد: خدمات‌رسانی، اجرای طرح‌‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی از جمله ماموریت‌های بسیج سازندگی است.

وی از اجرای 694 پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: افزون بر 694 پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار 193 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهردر نقاط مختلف این استان اجرا شده است.

رزمجو ساخت مساجد، حسینیه‌ها، خانه عالم، مدرسه‌، اجرای طرح‌های آموزشی، مهارتی، ساخت سوله‌های ورزشی، خانه و منزل ویژه نیازمندان و ایتام، تامین جهیزیه و دیگر خدمات را از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج سازندگی استان بوشهر دانست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ایجاد قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب فعال شد و اکنون ضمن توزیع کالاها و لوازم مورد نیاز آسیب‌دیدگان، اسکان موقت و اضطراری در منطقه آب باریک سرپل ذهاب ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار