مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: کشاورزان شهرستان گناوه برای تولید محصول سالم آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۵۲۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 25 November 2017
امان‌الله حیدری صبح شنبه در حاشیه دوره آموزشی بخش کشاورزی در گناوه اظهار داشت: توسعه برنامه‌های آموزشی را به منظور بهبود عملکرد بخش کشاورزی در شهرستان در دستور کار داریم.

وی از برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی متناسب با نیاز کشاورزان این منطقه خبر داد و اضافه کرد: به منظور کنترل بیولوژیکی آفات و تولید محصول سالم، آموزش های لازم به کشاورزان شهرستان گناوه ارائه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: کارگاه آموزشی اصول کشت گوجه فرنگی با حضور ۲۵ نفر از سبزی و صیفی کاران شهرستان گناوه در یکی از مزارع گوجه فرنگی روستای چهاربرج از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.

حیدری گفت: در این دوره آموزشی، کنترل بیولوژیکی آفات، کاهش سموم و تولید محصول سالم، شیوه‌های نوین کشت و آبیاری گوجه، ارقام مناسب گوجه برای کشت در منطقه، تغذیه و مبارزه با علف های هرز و راه های جلوگیری از سرمازدگی به کشاورزان آموزش داده شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی کشاورزان با کاهش مصرف سموم و کودهای غیر ضروری و نامرغوب، کم کردن هزینه های کشت، کشت ارقام مناسب و جدید و به طور کلی کم‌کردن مشکلات کاشت تا برداشت گوجه فرنگی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار