معاون فنی معاونت درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با دریافت کد همه مصدومان زلزله غرب کشور را که به خدمات درمان بستری نیاز داشتند بیمه کرده است و تمام خدمات درمانی به این مصدومان در بیمارستان های دولتی رایگان است.
کد خبر: ۵۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 20 November 2017
به گزارش تابناک : علی ماهر افزود: هزینه درمان و خدمات توانبخشی حادثه دیدگان زلزله غرب کشور و همچنین بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت رایگان است. 

وی تاکید کرد: سازمان بیمه خدمات سلامت با دریافت کد، همه مصدومان را بیمه کرده است و در مورد حادثه دیدگان زلزله بستری شده در بیمارستان ها، به تمام بیمارستان های دانشگاهی کشور، اعلام کردیم از این مصدومان فرانشیز هم اخذ نشود و خدمات کاملا رایگان است. 

ماهر درباره پیگیری درمان مصدومان حادثه زلزله استان های غرب کشور، گفت: همه مصدومانی که در حادثه زلزله 21 آبان در غرب کشور آسیب دیده و به خدمات درمانی نیاز دارند، تحت پوشش بیمه هستند. 

وی با تاکید بر اینکه مصدومان اعزام شده به بیمارستان های تهران و شهرهای دیگر تحت حمایت های اجتماعی هم قرار گرفتند، ادامه داد: خدمات توانبخشی و درمانی مصدومان در بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت رایگان است، اما خدمات توانبخشی اجتماعی در حیطه مسئولیت سازمان بهزیستی و هلال احمر است که به طور یقین حمایت خواهند کرد.

معاون فنی معاونت درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: هشتمین بیمارستان صحرایی از اصفهان به مقصد سرپل ذهاب حرکت کرده است و فردا مستقر می شود و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان اولین دانشگاه معین کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه نتایج تحلیل وضعیت موجود تا دوشنبه اعلام می شود، تصریح کرد: هیچ گونه همه گیری در خصوص بیماری های واگیر در مناطق زلزله زده وجود نداشته است و خطری از این بابت هموطنان زلزله زده را تهدید نمی کند.





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار