رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن ۳۳ باند حرفه‌ای سوداگران مرگ امسال بیش از ۸.۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 15 November 2017
سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر ناامن بودن فضای این استان برای فعالیت سوداگران مرگ اظهار داشت: با فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر و با مشارکت همه جانبه مردم، فعالیت سوداگران مرگ مسدود شده به‌گونه‌ای که در کوتاه ترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی از افزایش 3 برابری کشف مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش‌های مستمر نیروی انتظامی امسال تاکنون بیش از 8.3 تن مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه برابری دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف محموله 1.8 تنی مواد مخدر در شهرستان دشتی و دیلم خبرداد و گفت: این مقدار مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در شهرستان دیلم و دشتی کشف و چهار  نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو متوقف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از متلاشی شدن باندهای حرفه‌ای سوداگران مرگ خبرداد و افزود: با متلاشی شدن 33 باند حرفه‌ای سوداگران مرگ امسال بیش از  8.3 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

سردار واعظی دستگیری 83 نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: امسال تاکنون 101 دستگاه انواع خودرو و 79 دستگاه موتورسیکلت  از قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

وی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوشهر خبرداد و افزود: امسال تاکنون 20 مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مبارزه با مواد مخدر، 322 مورد پاکسازی محلات و افزون بر 250 مورد کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار