مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در پی وقوع زلزله دلخراش ۷.۲ ریشتری در کرمانشاه برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان یک دستگاه تانکر آبرسان سیار و بیش از ۳۹ هزار بطری آب بسته‌بندی از بوشهر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 15 November 2017
کیقباد یاکیده با تسلیت جان‌باختگان زلزله 7.2 ریشتری استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله مردم استان بوشهر برای یاری رساندن به حادثه دیدگان اعلام آمادگی کردند و  کارکنان شرکت آبفای این استان برای خدمات رسانی به حالت آماده باش درآمدند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در شرکت آبفای استان بوشهر بیان کرد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله در استان کرمانشاه جلسه مدیریت بحران آبفای بوشهر برگزار و مصوب شد نیروهای اتفاقات و تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آماده باشند.

یاکیده با بیان اینکه شرکت آبفای استان بوشهر پس از وقوع زلزله دلخراش کرمانشاه یک دستگاه تانکر آبرسان سیار به منطقه زلزله‌زده اعزام کرد افزود:  روز گذشته دو کامیون آب بسته‌بندی  به حجم حدود 20 هزار لیتر که توسط شرکت آبفای بوشهر تهیه شده بود به مناطق حادثه‌دیده فرستاده شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر از ارسال 26 هزار بطری آب بسته‌بندی دیگر از استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبرداد و خاطر نشان کرد: صبح امروز 26 هزار آب بسته‌بندی به حجم بیش از 40 هزار لیتر برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان به وسیله 4 کامیون به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

وی بیان کرد: در مجموع روز گذشته و امروز 39 هزار بطری آب بسته‌بندی از بوشهر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد و این در حالی است شرکت آبفای استان بوشهر آماده هر گونه خدمات آبرسانی به این مناطق است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع از همان ابتدای وقوع حادثه زلزله، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با عوامل دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران در این استان اعلام همکاری کرد.

یاکیده از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای ارسال کمک‌های مورد نیاز به زلزله‌زدگان مناطق غربی کشور خبر داد و بیان کرد: این شرکت وظیفه خود می‌داند که در همه حال در کنار هموطنان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار