معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مددجویان ‌از طریق سیستم‌های الکترونیک خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 15 November 2017
علی محمد ذوالفقاری ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر با تسلیت جان باختن عده‌ای از هموطنان در زلزله غرب کشور بر رسیدگی به حادثه دیدگان تاکید کرد و اظهار داشت: این نهاد با تمام توان در رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه وارد عمل شده و نیازها و مایحتاج زلزله‌زدگان را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت فعال مردم در رسیدگی به مددجویان قابل تحسین است افزود:  یکی از راه‌های کمک‌های مردمی صندوق‌های خیریه و صدقات است که در این عرصه خانواده‌ها و قشرهای مختلف مشارکت جدی دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به جذب کمک‌های خیران از طریق الکترونیکی شدن صندوق‌های خیریه خاطر نشان کرد: برای روان سازی در جمع آوری کمک نیازمندان و تنوع بخشی به مشارکت مردم لازم است با توسعه نرم افزارها و خدمات الکترونیکی نسبت به جذب درآمدهای مردمی با شیوه‌های ارزان‌تر، ایمن‌تر، کم هزینه‌تر و سریع‌تر اقدام شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه جمع آوری صدقات باید رویکردی الکترونیکی داشته باشد بیان کرد: کمیته امداد به منظور سرعت دردسترسی به انفاق، کاهش هزینه جمع آوری و افزایش ایمنی تلاش می‌کند در جمع آوری صدقات رویکردی الکترونیکی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با روش جمع‌آوری کمک‌های مردمی به روش الکترونیکی در کوتاه ترین زمان و بدون رسوب به این نهاد می‌رسد افزود: با برنامه‌ر یزی انجام شده در برنامه ششم توسعه، 80 درصد کمک‌های مردمی کمیته امداد از طریق سیستم‌های الکترونیک جمع‌آوری می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی ظرفیت اقتصادی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی در امر امور خیر و نیکوکاری افزود: با وجود گام‌های موثر این نهاد در استان بوشهر ولی در ارتباط گیری با سازمان بنادرو دریانوردی، گروههای مختلف اقتصادی و بازار استان باید بیشتر تلاش شود.

وی از تدوین برنامه برای افزایش مشارکت مردم در رسیدگی بیشتر به نیازمندان خبرداد و افزود: در همین راستا کمیته امداد در قالب برنامه‌ای مدون برای افزایش مشارکت مردم تلاش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار