رئیس گروه عمران شورای اسلامی شهر بوشهر، بی‌اعتنایی شهرداری بندر بوشهر به مصوبات شورا را نگران‌کننده دانست.
کد خبر: ۵۲۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 14 November 2017
اکبر توسلی عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ما شاهد یک اتفاق بی‌سابقه در طول پنج دوره شورا هستیم که یک مصوبه شورا با بی‌اعتنایی شهرداری مواجه شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورا پروژه فانوس دریایی با توجه به ابهامات فنی، کیفی و مکان‌یابی که مورد بحث بود تعطیل و برای بررسی و کارشناسی به کمیسیون عمران شورا ارجاع داده شد که ما در حال بررسی این پروژه در کارگروه‌های تخصصی  کمیسیون عمران هستیم.

رئیس گروه عمران شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: درحالی‌که شورا رأی به تعطیلی این پروژه داده بود اما بعد از چند روز شاهدیم که  عملیات اجرایی آن دوباره شروع ‌شده است که از جناب دهدار ریاست شورا درخواست دارم در جایگاه  نظارت ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: این‌ یک رویه نشود که یک مصوبه  از سوی ناظر به مجری ارسال ولی با بی‌اعتنایی مجری مواجه شود. این در اصل توهین به مردم است که رأی نمایندگان آن‌ها در پارلمان محلی با بی‌اعتنایی مواجه شده است.

توسلی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بدانند جایگاه نظارتی شورای شهر کجا است تصریح کرد: وظیفه اعضای شورای شهر این است که بر مصوبات شورای شهر و اجرای آن‌ها از سوی شهرداری نظارت داشته و اگر چنین نشود مردم از عملکرد شورا رضایت نخواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار