مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: سهمیه امسال دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی استان بوشهر ۳میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت تعیین شد که تاکنون ۲میلیون ۴۵۰ هزار نفر ساعت آن انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 14 November 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه  با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت مهمی در عرصه مهارت‌آموزی است اظهار داشت: کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در همه رشته‌های مهارتی بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌‌زایی تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی هفته بازدید از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای را یک فرصت برای خانواده‌ها و کارآموزان دانست و افزود: بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر زمینه ترغیب، جویندگان کار برای مهارت‌آموزی را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به آموزش 2میلیون 450هزار نفر ساعت در کارگاه‌های مهارتی استان بیان کرد:سهمیه امسال دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی استان بوشهر 3 میلیون و 500 هزارنفر ساعت تعیین که تاکنون 2 میلیون 450 هزار نفر ساعت آن انجام شده است.

کازرونی با اشاره به فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در همه مکان‌ها تصریح کرد: دوره‌های آموزشی یادشده برای همه اقشار جامعه در زندان‌ها، پادگان، جوار دانشگاه، سکونت‌گاههای غیر رسمی و مناطق محروم و مراکز موجود این استان برگزار شده است.

وی گفت: نظارت، ارزیابی و کنترل این دوره ها بر محوریت کیفیت و بهره‌وری انجام می‌شود و شتاب بخشی بر اجرای آن در نیمه دوم سال مدنظر است.

کازرونی با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه 86 درصد تعهدات امسال انجام داده است بیان کرد: مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان گناوه در این زمینه عملکردی موفق داشته و 86 درصد از تعهدات خود را انجام داده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر افزود: در استان بوشهر 3 مرکز فنی وحرفه ای دولتی شامل شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دشتستان در رده خواهران فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار