همزمان با بیست و پنجمین هفته کتاب طرح «پرواز کتاب» در شهر بوشهر با پرواز قشم ایر، از سری برنامه های پایتخت کتاب ایران اجرا شد.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 13 November 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، این طرح از سری برنامه های پایتخت کتاب است که برای اولین بار در کشور  با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر،  محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی غیاثی ندوشن مدیر کل امور استان ها، حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی اصغر سیدآبادی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه مدیر عامل خانه کتاب، معاونت و مدیر حراست فرودگاه های استان ،  معاونین و  مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر  مسئولان استانی  اجرا شد.

در این طرح مسافران می توانند کتاب های موجود در جیب های صندلی هواپیما را مطالعه کنند و برای استفاده دیگران در جای خود قرار دهند.

لازم به توضیح است که اگر شخصی نتوانست در زمان پرواز، کتاب را به اتمام برساند می تواند پس از خواندن آن را در جیب صندلی اولین پرواز بعدی خود جهت استفاده دیگران قرار دهد.

این طرح با اهدای کتاب و گل  به خلبان و همکارانشان به هنگام  پرواز ، کتاب بر فراز آسمان بوشهر به پرواز درآمد.  

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» تا ٢٦ ‌ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار