رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در به کارگیری بیش از ۱۲۰ هزار نیروی حق التدریس و معلمین نهضت سوادآموزی انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 13 November 2017
اکبر مولایی عصر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به طرح کیفیت بخشی به پودمان های ماده ۲۸ اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از تقلیل زمان یک‌ساله این پودمان‌ها به یک دوره ۴۵ روزه گلایه‌مند بوده و مسئولیت کیفی نبودن دوره‌ها را نمی‌پذیرد.

وی گفت: براساس دستورالعمل دوره های ماده ۲۸ نیروهای جدیدالاستخدام می بایست واحدهای نظری، علمی و کارورزی را در یک دوره یکساله طی کنند؛ در حالی که در حال حاضر این دوره در ۴۵ روز برگزار می شود.

مولایی با ارائه پیشنهادی در زمینه بهبود کیفیت بخشی به این دوره ها افزود: دوره عملی این پودمان باید با به کارگیری استاد راهنماهای مجرب از بین معلمانی با تجربه در مناطق مختلف و زیر نظر دانشگاه فرهنگیان به طور جدی برگزار گردد تا بتوانیم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس در به کارگیری بیش از ۱۲۰ هزار نیروی حق التدریس و معلمین نهضت سوادآموزی تصریح کرد: از مدیرکل  آموزش و پرورش می‌خواهم تا تمام سعی خویش را در ضابطه مند کردن پذیرش نیروهای جدید به کار گیرند تا شاهد پذیرش نیروهای کیفی در آموزش و پرورش باشیم.

شصت و چهارمین نشست کمیته برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با سه دستور دوره آمادگی نیروهای جدیدالاستخدام، نحوه برگزاری پودمان دوم ماده ۲۸ و سوم بررسی نقل و انتقالات بین دستگاهی استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار