استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه ته‌لنجی گفت: ارزیابی مصوبه جدید ته لنجی در دستور کار استان بوشهر قرار دارد تا نواقص اجرای آن احصا شود.
کد خبر: ۵۲۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 13 November 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با جمعی از جامعه اهل سنت شهرستان کنگان با بیان اینکه این استان نماد اتحاد و حدت مسلمانان است اظهار داشت: هم‌زیستی و اتحاد مسلمانان در نقاط مختلف استان بوشهر  قابل ستایش و تحسین است.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی در جامعه اسلامی  بیان کرد: دین  اسلام همواره بر وحدت و برادری تاکید کرده و نباید اجازه اختلاف بین شیعه و سنی را بدهیم.

گراوند با اشاره به  اینکه حل مشکلات ته لنجی از موضوعات مطرح شده از سوی جامعه اهل سنت کنگان بوده گفت: با توجه به اینکه مصوبه هیئت دولت در زمینه ته‌لنجی ابلاغ شده، موضوع ارزیابی اجرای این مصوبه در دستور کار قرار دارد تا نواقص اجرای آن احصا شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ارزیابی اجرای مصوبه جدید با کار کارشناسی دنبال می‌شود و پس از ارزیابی صورت گرفته نواقص مصوبه شناسایی و برای رفع نواقصات اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه لازمه اجرای مناسب مصوبه ته لنجی همکاری و مشارکت مردم است افزود:در شناسایی و رفع ایرادات مصوبه جدید ته لنجی به همکاری مردم نیاز است.

 امام جمعه اهل سنت کنگان نیز با اشاره به نقش مهم جامعه اهل سنت در عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: اساس اسلام بر عدالت و انصاف و برادری است و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله جامعه اهل سنت هم حضور داشته و شهدایی هم تقدیم کشور کرد.

شیخ محمد جمالی با بیان اینکه ریشه جنگ و درگیری در کشورهای مختلف  اختلاف و عدم وحدت است، تاکید کرد: در جمهوری اسلامی به واسطه وجود مقام معظم رهبری در راس نظام شاهد انسجام و یکپارچگی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار