سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی که مورد تاکید وزیر نفت می‌باشد کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پالایشگاه نهم پارس جنوبی تشکیل شد.
کد خبر: ۵۲۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 12 November 2017
سیدمحمدمهدی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه فاز 12 پارس جنوبی نماد عینی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی با توان متخصصان  فاز 12 پارس جنوبی از ویژگی‌های پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی است که نماد عینی اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی  است.

وی پالایشگاه نهم پارس جنوبی را به عنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه دانست و تصریح کرد: 11 درصد گاز  مصرفی کشور و بیش از 16 درصد گاز مجتمع پارس جنوبی از پالایشگاه نهم تامین می‌شود.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی از نشست تخصصی بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس جنوبی خبرداد و تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی که مورد تاکید وزیر نفت می‌باشد کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پالایشگاه نهم پارس جنوبی تشکیل شد.

هاشمی با تاکید بر توانمند سازی نیروهای این پالایشگاه به بهره‌برداری از تمام ظرفیت ها و قابلیت‌های آن گفت: پالایشگاه نهم پارس جنوبی دو برنامه اساسی توانمندسازی نیروی کار و رونق کسب و کار بر اساس نیازمندی‌های صنعت در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های تئوری و عملی آموزشی برای توانمند سازی نیروهای بومی نخستین گام در این راستا بوده و گام بعدی رونق کسب و کارهای خرد و کلان مورد نیاز صنعت می‌باشد.

هاشمی با تاکید بر ارتباط اقتصادی جامعه محلی و صنعت اظهار داشت: اگر بین صنعت و جامعه بومی ارتباط اقتصادی برقرار شود، زمینه رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه نیز فراهم می‌شود.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی  از تشگیل کارگروه و اتاق فکر در این پالایشگاه خبرداد و خاطر نشان کرد: در آینده بسیار نزدیک، کارگروه و اتاق فکری در پالایشگاه نهم  تشکیل نی‌شود که ظرفیت موجود درصنعت برای ایجاد کسب و کارهای خرد وکلان در منطقه درآن تشریح  می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار