رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در دیلم گفت: در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ بیش از ۳۴۴ کیلوگرم تریاک از یک کامیون در محور دیلم کشف شد.
کد خبر: ۵۲۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 12 November 2017
سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در دیلم با تاکید بر ناامن بودن فضای استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ اظهار داشت: تمام نقاط این استان با رصد شبانه‌روزی پلیس برای سوداگران مرگ ناامن است.

وی با اشاره به متلاشی شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر در دیلم تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی ، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دیلم به یک دستگاه کامیون مشکوک شد و آنرا متوقف کرد.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف 344 کیلوگرم تریاک از این کامیون خبرداد و افزود: با توقف این خودرو و بررسی فنی و دقیق آن مقدار 344کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است خاطرنشان کرد:قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به یکی از استانهای غرب کشور منتقل کنند.

سردار واعظی  تاکید کرد: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد به‌طوریکه امسال تاکنون بیش از 7.5  تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار