نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح نخبه‌پروری و حمایت از دانش‌آموزان کنکوری در دشتی و تنگستان اجرایی شد.
کد خبر: ۵۲۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 12 November 2017
سید کمال‌الدین شهریاری اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود طرح نخبه‌پروری و حمایت از دانش آموزان در کنکور سراسری را در شهرستان‌های دشتی و تنگستان به اجرا در می‌آورد.

وی افزود: آموزش و پرورش در توسعه و ارتقاء سرمایه‌های انسانی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار و متوازن کشور نقشی بی‌بدیل را عهده‌دار است ولی در طول سال‌های اخیر با توجه به آمارهای ضعیف و تنزل یافته رتبه‌های دانش‌آموزان دشتی و تنگستان در کنکور سراسری، آینده‌ای مبهم و پر مخاطره جامعه دانش‌آموزی و خانواده‌های آنان را تهدید می‌کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به رسالت مجموعه وزارت نفت در راستای تعالی محیط پیرامونی و ارتقاء وضعیت آموزشی دانش آموزان برای حضور موفق‌تر در کنکور سراسری، پیگیری هایی با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شد تا این سازمان نقش حمایتی خود در دو شهرستان دشتی و تنگستان را ایفا کند.

ارتقای رتبه دانش‌آموزان

شهریاری با تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، افزود: این طرح در سال تحصیلی گذشته در شهرستان دشتی به اجرا درآمد که باعث بالارفتن آمار قبولی دانش آموزان دشتی در کنکور سراسری شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح در شهرستان تنگستان از سال تحصیلی ۹۶ـ۹۷ و ادامه اجرای آن در دو شهرستان دشتی و تنگستان، بیش از پیش شاهد ارتقاء رتبه‌های دانش آموزان در کنکورهای سراسری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار