رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۱.۴ تنی مواد مخدر در دشتی گفت: با همکاری مردم و هوشیاری پلیس یک محموله۱.۴ تنی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دشتی کشف شد.
کد خبر: ۵۲۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 11 November 2017
سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در خورموج فضای استان بوشهر را برای سوداگران مرگ ناامن دانست و اظهار داشت:فعالیت قاچاقچیان در شبانه‌روز مورد رصد پلیس قرار دارد و در کوتاه‌ترین زمان  دستگیر و در اختیار قانون قرار می‌گیرند.

وی، استان بوشهر را محل بارانداز مواد مخدر ندانست و با اشاره به اینکه این استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد خاطر نشان کرد:مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار داردو هیچ نقطه‌ای در استان برای فعالیت متخلفان امن نیست.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از 1.4 تن مواد مخدر در دشتی خبرداد و تصریح کرد: موفقیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر با مشارکت همگانی مردم محقق شده است به‌گونه‌ای که با  مشارکت مردم، یک محموله بزرگ به وزن یک‌هزار 460 کیلوگرم تریاک در یکی از روستاهای دشتی کشف شد.

سردار واعظی با اشاره به کشف این میزان محموله در یکی از روستاهای دشتی گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز پلیس دشتی، مبنی بر توفف یک خودرو مشکوک در یکی از روستاهای شهرستان دشتی گشت پلیس به این محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ در حین انتقال مواد با دیدن گشت پلیس، محموله مواد مخدر را در یک روستا رها کرده  بودند تصریح کرد: با انتقال خودرو مشکوک به مرکز پلیس و بررسی دقیق آن حدود یک‌هزار 460 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آن کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل این محموله مواد مخدر ادامه دارد افزود:  با کشف این محموله از ابتدای امسال تاکنون بیش از 7.3  تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار