امام جمعه دیر گفت: ایران اسلامی اجازه مذاکره در بحث توان دفاعی و موشکی خود را نخواهد داد.
کد خبر: ۵۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 11 November 2017
حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر  با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی ظرفیت های بالایی دارد که باید در راستای تعمیق باورها اعتقادات خود از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ما در پیاده روی اربعین حسینی شاهد نمایشگاه بزرگی از تمام ارزش های اسلامی و انسانی هستیم.

امام جمعه دیر افزود: اربعین از یک سو نماد پیروزی حق بر باطل است و از دیگرو سو درس بزرگداشت و تکریم شهدا و خانواده های آنان است.

حسینی  با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: متأسفانه قدرت های سلطه طلب نه تنها علم را در خدمت به توسعه قرار نمی دهند بلکه با تولید و استفاده از سلاح های کشتار جمعی در مسیر نابودی بشریت حرکت می کنند.

وی بیان کرد: بیماری دیابت یک بیماری خاموش است که افراد با افزایش فعالیت های بدنی و  اصلاح الگوی مصرف غذایی خود را در  مقابل آن ایمن کنند.

امام جمعه دیر در خصوص روز جهانی کتاب  وکتابخوانی ابراز کرد:  در عرصه های مختلف فکریو براساس نیاز جامعه باید کتاب های مفید تولید شود و از طرف دیگر نیز وزارت فرهنگ و ارشاد بر انتشار کتب نظارت داشته باشد تا شاهد توزیع  کتاب های ناسالم در جامعه نباشیم.

حسینی  افزود: غذای روح بسیار مهمتر از غذای جسم است و  باید مطالعه کتاب های مفید در جامعه تبلیغ و ترویج شود.

وی  یاد آور شد: اگر این روزها می بینیم که سران آمریکا و برخی  حکام عرب علیه ایران یاوه گویی می کنند بخاطر شکست های متعدد انها در منطقه خاورمیانه است.

خطیب جمعه دیر  درباره اظهار نظر اروپایی‌ها و آمریکایی در مورد برنامه موشکی ایران بیان داشت: ایران اسلامی اجازه مذاکره در بحث توان دفاعی و موشکی ود را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار