رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 11 November 2017
جاسم شجاع صبح جمعه در نشست مسئولان استان بوشهر با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب کشور افتخاری برای همه استان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی توسط آموزش و پرورش استان بوشهر برای هفته کتاب تدارک دیده است، اضافه کرد: همه ادارات آموزش و پرورش در سطح استان همکاری و مشارکت لازم را در این برنامه‌ها خواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر به تلاش مضاعف برخی از دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه اشاره کرد و ادامه داد: در سطح مدارس کشور نمایشگاه‌های مختلف و متنوع کتاب برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۲۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس سراسر استان بوشهر طی هفته کتاب خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه ترویج شود.

شجاع با بیان اینکه عنوان پایتخت کتاب ایران توسط بوشهری‌ها نهادینه شده است، افزود: در سطح شهرستان‌های استان بوشهر ۲۱ برنامه ویژه به مناسبت هفته کتاب طراحی شده است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاری و مشارکت ویژه‌ای با نهادهای مروج فرهنگ کتابخوانی خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار