جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: الگو شدن ایران در جهان، استکبار جهانی را خشمگین کرده است.
کد خبر: ۵۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 08 November 2017
سرهنگ یدالله کشاورز سه‌شنبه‌شب در همایش مسئولان تربیت و تعالی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: حملات شدید روزهای اخیر آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از ذلالت و دستپاچگی آنها در برابر این نیروی انقلابی است.

کشاورز با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ محکمی در برابراستکبار جهانی است، افزود: امروز سپاه پاسداران نه تنها مایه عزت، سربلندی و افتخار ملت ایران بوده بلکه ملت‌های منطقه و مظلومان جهان نیز به آن افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار از محبوبیت، نفوذ و اقتدار سپاه به شدت وحشت دارد و مخالف است، گفت: سپاه تنها متعلق به کشور و ملت ایران اسلامی نیست بلکه از زمان تاسیس عنوان انقلاب اسلامی با آن بوده و وظیفه خود می‌داند که از اسلام و قرآن در هر جای کره خاکی دفاع کند.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سرانجام هر کشور و ملتی که با طناب پوسیده آمریکا سر به چاه بکشد هلاکت و نابودی است، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا و تسلیم شدن در برابرش ذلت و خواری است همچنانکه برخی از دیکتاتورهای منطقه با همراهی آمریکا خوار و ذلیل شدند.

کشاورز با اشاره به اینکه انقلاب ما امروز به عنوان مظهر مقاومت و الگو و حامی کشورهای مظلوم در منطقه مطرح است و آمریکا به همین لحاظ با ما مشکل دارد، خاطرنشان کرد: الگو شدن ایران در جهان، استکبار جهانی را خشمگین کرده است بنابر این از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار باید بداند که ما پای امام، رهبری و آرمان و خون شهدا ایستاده‌ایم، بیان داشت: عصبانیت‌های ترامپ حاکی از اقتدار روزافزون سپاه و نظام ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سطح آموزش‌های عقیدتی و معنوی سپاه فراتراز مباحث احکام، اعتقادات و مباحث نظری دین اسلام است، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این جهت مقدس است که برپایه اعتقاد و معنویات شکل گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار