رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از برگزاری کارگاه های پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور در پردیس های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 08 November 2017
اکبر مولایی سه‌شنبه‌شب در پایان نشست هماهنگی کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور اظهار داشت: سینمارهای علمی بسته به موقعیت و نام سمینار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رشته های حوزه تعلیم و تربیت ویژه دانشگاه فرهنگیان کشور است، گفت: این کنفرانس، کنفرانس آموزش ریاضی است و این مهم ذیل دو دستگاه اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است.

مولایی بیان داشت: باید شان و ابهت علمی یک کنفرانس علمی در سطح ملی را در نظر گرفت و متناسب با این رخداد محل های برگزاری آن را گزینش و انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به محل اسکان و پذیرایی و آئین آغازین و پایانی کنفرانس ملی ریاضی پیشنهاد ما برای برگزاری کارگاه ها و کلاس های علمی این کنفرانس پردیس های دانشگاه فرهنگیان بود که خوشبختانه مورد تصویب کمیته اجرایی این کنفرانس قرار گرفت.

مولایی تصریح کرد: ما در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر دو سالن با ظرفیت های متفاوت داریم که آنها را به این امر اختصاص می دهیم.

وی متذکر شد: همچنین از ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه در پردیس خواهران و در صورت لزوم از پردیس برادران استفاده خواهیم کرد و در زمینه اسکان مهمانان کنفرانس، خانه معلم بوشهر را پوشش خواهیم داد.

مولایی خاطرنشان کرد: همه ما در کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس باید تلاش کنیم تا این کنفرانس ملی به بهترین نحو ممکن و در بالاترین سطح برگزار شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تقدیر از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران این کنفرانس ملی گفت: برگزاری جلسات منظم کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس حاکی از این است که ما حتما شاهد برگزاری یک رخداد علمی ملی کم نظیر در استان بوشهر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار