سرمربی شهرداری تبریز با اشاره به کسب امتیازات خانگی گفت: تیم شهرداری تبریز با وجود قرار گرفتن در رتبه‌های پایین جدول به‌طور صددرصد در لیگ آزادگان ماندگار است.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 08 November 2017
سیروس دین‌محمدی شامگاه سه‌شنبه پس از شکست تیم شهرداری تبریز در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهربا بیان اینکه بازیکنان شهرداری تبریز تمرکز لازم ندارند اظهار داشت: واگذار کردن نتیجه بازی به ایرانجوان بوشهر آن هم در صورتی که از حریف پیش افتاده بودیم، نشان از نبود اعتماد به نفس  و تمرکز لازم در بازیکنان این تیم است.

وی با بیان اینکه بازیکنان شهرداری در نیمه نخست بازی از شرایط مطلوب خود فاصله داشتند افزود:با این وجود تیم شهرداری تبریز موفق به کنترل بازی شد و در نیمه دوم پس از به ثمر رساندن گل عملکرد خوبی نداشتیم و همین منجر شد تا بازی را واگذار کنیم.

دین‌محمدی، لیگ یک را لیگ تک موقعیت‌ها دانست و تصریح کرد: برای پیروزی باید از همین تک موقعیت‌ها استفاده کرد و لازمه تحقق این مهم داشتن اعتماد به نفس است که بازیکنان شهرداری تبریز تا رسیدن به این مهم به اندکی زمان نیاز دارند.

سرمربی شهرداری تبریز گفت: در یکی از صحنه‌ها بازیکنان این تیم موقعیت تک به تک برای گلزنی را از دست دادند که همین توپ برگشت آن منجر به گل ایرانجوان بوشهر شد.

وی، تیم ایرانجوان بوشهر را تیم شایسته دانست و با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز در این بازی برتری داشت گفت:تیم ایرانجوان بوشهر بازیکنان دونده‌ای داشت ولی با این حال در این بازی شهرداری تبریز نسبت به آنها برتری داشت.

دین محمدی از ماندگاری تیم شهرداری تبریز در لیگ آزادگان خبر داد و بیان کرد: تیم شهرداری تبریز با وجود قرار گرفتن در رتبه‌های پایین جدول به‌طور 100 درصد در لیگ یک ماندگار است و این مهم با گرفتن امتیاز بازی‌های خانگی به‌راحتی تحقق پیدا می‌کند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به وضعیت قضاوت بازی امروز گفت: از دقیقه‌ای که دروازه‌بان ایرانجوان اخراج شد پیش‌بینی کردیم که داور در نحوه سوت زدن‌های خود تجدید نظر می‌کند و به همین سبب2 بازیکن تک اخطاره خود را از زمین بیرون آوردیم تا با کارت قرمز داور روبه‌رو نشوند.

دین محمدی افزود: پس از اخراج بازیکن ایرانجوان داور بیشتر صحنه‌های مشکوک را به سود ایرانجوان سوت زد و همین کار را برای تیم شهرداری دشوار کرد.

شهرداری تبریز در برابر ایرانجوان بوشهر 2 بر یک باخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار