در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ آزادگان تیم ایرانجوان بوشهر، با مغلوب کردن تیم شهرداری تبریز در دومین پیروزی خود و باکسب سه امتیاز، سه پله در جدول این رقابت‌ها صعود کرد.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 08 November 2017
در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جام  آزادگان تیم ایرانجوان بوشهر عصر امروز در دوازدهمین بازی خود میزبان تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

در حالیکه تیم ایرانجوان بوشهر در 11 بازی گذشته تنها به یک پیروزی دست یافته بود،  در این دیدار برای کسب هر سه امتیاز و بهبود جایگاه خود در جدول دسته اول مسابقات، وارد میدان شد ولی نیمه نخست با وجود تلاش دو تیم بدون ردو بدل شدن گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم در پی حمله تیم شهرداری تبریز بر روی دروازه ایرانجوان، وحید اصغرزاده مرتکب خطای عمد شد و با دستور داور از زمین بازی اخراج شد تا تیم ایرانجوان بوشهر 10 نفره شود.

با 10 نفره شدن تیم ایرانجوان بوشهر بازیکنان شهرداری تبریز بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 59 توسط علی پورمحمد به گل دست یافتند تا وضعیت تیم ایرانجوان سخت‌تر شود.

ایرانجوان بوشهر که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات متعددی بروی دروازه شهرداری تبریز تدارک دید و در دقیقه 75 توسط اویس کردجهان به گل مساوی دست یافت.

تماشاگران تیم ایرانجوان با تشویق‌های بی‌امان خود باعث افزایش روحیه این تیم شدند و حملات ایرانجوان بر روی دروازه حریف افزایش یافت تا اینکه در دقیقه 82 احمد جبوری روی یک پاس عرضی دروازه تیم میهمان را گشود.

در ادامه، تیم شهرداری تبریز برای جبران گل خورده به آب و آتش زد و در حالیکه 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود بازیکنان ایرانجوان با دفاع یکپارچه اجازه  باز شدن دروازه را ندادند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد و ایرانجوان به دومین پیروزی خود در این فصل برسد.

با این پیروزی تیم ایرانجوان بوشهر با سه پله صعود در جایگاه 14 لیگ دسته اول جام  آزادگان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار