رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت در فراهم شدن اشتغال گفت: توسعه مهارت آموزی دانشجویان، از اولویت‌های دانشگاه آزاد بوشهر است.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 November 2017
اسماعیل عبداللهی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج علوم در راستای تربیت جوانان ایران اسلامی اظهار داشت: مجموعه دانشگاه آزاد استان بوشهر برای توسعه مهارت آموزی و ارتقاء مهارت دانشجویان از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری درگرو تربیت افراد ماهر است تصریح کرد:برای حل مشکل بیکاری باید توجه و تمرکز اصلی برهمکاری دانشگاه و آموزش فنی و حرفه‌ای برای تربیت افراد ماهر و پنجه‌های کارآمد در مراکز فنی و حرفه‌ای باشد.

عبداللهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد آماده همکاری دبرای توسعه مهارت آموزی دانشجویان است افزود: امروز جامعه‌ای می‌تواند سرپای خود بایستد که به توانایی‌ها و هویت خود اتکا کند و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه بحث آموزش باید مبتنی برخلاقیت باشد بنابراین فنی وحرفه‌ای می ‌تواند دراین امر سهم مهمی داشته باشد،تاکید کرد: تعامل فنی و حرفه‌ای با دانشگاه توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به مزیت‌های بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای مردم گفت: جوانان،دانش آموزان و دانشجویان با بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن  زمینه‌های شکوفایی استعدادهای درونی خود را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تمام کشورهای پیشرفته دنیا نیروی کار ماهر یک اولویت و شاخص برای توسعه است، اظهار داشت: صنعت کشور ما امروز خالی از نیروهای تکنسین ماهر است و نیاز است برای توسعه کشور به این حوزه  با توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

عبداللهی  با تاکید بر نقش مهم مهارت در فراهم شدن اشتغال گفت: توسعه مهارت آموزی دانشجویان، از اولویت‌های دانشگاه آزاد بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار