مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اصلاح خطوط انتقال آب کوثر و کازرون از اولویت‌های مهم شرکت آبفای استان بوشهر است که برای این مهم ۷۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 08 November 2017
کیقباد یاکیده ظهر امروز در نهمین جشنواره نخستین واژه آب در مدرسه مصلحیان بوشهر با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی استان بوشهر و نقش دانش‌آموزان در مصرف بهینه این ماده حیانی اظهار داشت: هر چند بخش عمده‌ای از منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد ولی این استان در این عرصه دچار کمبود نیست.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آب یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان سفیران شرکت آب و فاضلاب، باید فرهنگ درست مصرف کردن و مدیریت مصرف را در خانواده‌ها ترویج دهند تا آبی که با مشقت در شبکه آبرسانی قرار می‌گیرد در مصارف غیر ضروری مورد استفاده قرار نگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شرکت آب و فاضلاب  پرداخت و خاطر نشان کرد: 2 سال است که وزارت نیرو برنامه‌های فرهنگی برای مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار داده که در این راستا ضرورت مصرف بهینه آب از سوی مشترکان مورد توجه قرار می‌گیرد.

یاکیده با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی مدیریت مصرف آب در مدارس در مقطع دبستان برگزار می‌‌شود افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در دور قبل جشنواره مرد آبی و اکنون جشنواره نخستین واژه آب در مدارس مقطع دبستان بوشهر برگزار کرده است.

وی بیان کرد: در دور قبل 2 هزار دانش‌آموز و در نهمین جشنواره نخستین واژه آب استان بوشهر بیش از 5 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های نمایش، نقاشی، انتشار کتاب، بازی‌های مختلف در زمینه مصرف برگزار شده است تصریح کرد: هر چه آثار و نتیجه برنامه‌های فرهنگی نسبت به برنامه‌های دیگر طولانی‌تر است ولی در آینده اثرات برنامه‌های فرهنگی در حوزه مصرف بهینه آب، آشکار می‌شود.

یاکید با تاکید بر نوسازی شبکه آبرسانی به اصلاح خطول انتقال آب استان بوشهر پرداخت و افزود:اصلاح خطوط انتقال آب کوثر و کازرون از اولویت‌های مهم شرکت آبفای استان بوشهر است که برای این مهم 70 میلیارد ریال اختصاص یافت.

در این مراسم پس از اجرای سرود دانش‌آموزی، اهداء جوائز به دانش‌آموزان و فرهنگیان، زنگ مصرف بهینه آب در مدرسه مصلحیان بوشهر نواخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار