مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش مهم سازمان جوانان هلال احمر در ارائه خدمات به جامعه هدف گفت: در نوروز گذشته ۲۵ پست ملی ایمنی و سلامت مسافران با مشکلات جوانان هلال احمر در استان بوشهر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 07 November 2017
حسین درویشی ظهر امروز  در جلسه ستاد خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در ایام سفر وظیفه امداد و نجات و راهنمایی مسافران دارد اظهار داشت: در جریان مسافرت‌های نوروزی سازمان جوانان هلال احمر در رسیدگی به مسافران به صورت فعال وارد عرصه خدمات رسانی می‌شود.

وی با تاکید با تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف افزود: هلال احمر استان بوشهر مقام نخست ستاد اجرائی خدمات سفر استان در سال 95 و نوروز 96 کسب کرد که قطعارسیدن به این رتبه برای  هلال احمر، بدون  تلاش  و همدلی تمامی دستگاهای اجرایی ستاد خدمات سفر میسر نبود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به تشکیل پایگاه‌های امداد و نجات در بخش‌های هوایی، زمینی، کوهستان و دریا خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت استان بوشهر از نظر گردشگری و تجاری، هلال احمر استان بوشهر در راستای اهداف خود در طول سال با داشتن 17 پایگاه ثابت هوایی، جاده‌ای، دریایی، کوهستان و آنست در خدمت مسافران  و هموطنان است.

درویشی با تاکید بر راه‌اندازی پایگاه‌های امدادی هلال احمر به صورت موقت در نقاط پرتردد گفت: علاوه بر پایگاه ‌های ثابت، با توجه به برخی از ایام و فصول سال، پایگاه‌های موقت وسیار در مناطق حادثه خیز  احداث می‌شود که در طرح نوروز 96 ، 14 پایگاه موقت وسیار امداد و نجات راه اندازی شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پست ملی ایمنی و سلامت مسافران در استان بوشهر تصریح کرد: در نوروز گذشته 25 پست ملی ایمنی و سلامت مسافران با مشکلات جوانان هلال احمر در استان بوشهر راه اندازی شد.

درویشی راه‌اندازی خیمه‌های نماز، توزیع برشور و نقشه راههای استان و فراهم کردم فضای کودک را از دیگر برنامه‌های هلال احمر در خدمات سفر دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش مهم  سازمان جوانان هلال احمر در ارائه خدمات به جامعه هدف گفت: یک‌هزار امدادگر و نجات‌گر داوطلب و عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر به جامعه هدف خدمات رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار